Jeres træner og foredragsholder
John Harmsen
 
 
 
 
Hjælp os i kampen for bedre Kundeservice
 
Få gratis Takkekort tilsendt her
 

SKAB FREMTIDENS KUNDESERVICE

  • Vil I optimere jeres kundeservice? 


  • Vil I vide hvad kunderne synes er sublim kundeservice?

  • Vil I vide hvordan I med selv enkle midler kan gøre en stor forskel for jeres kunder?

 

 

Derfor bør I booke foredrag eller kursus i Kundeservice..:

  • Målrettes 100% til jeres virksomhed, Kommune m.v.
  • Få hjælp til at definere JERES kundesevice
     
  • Ofte er det ledelsen der beslutter, at NU skal I gøre en indsats på kundeservice. Få hjælp til at få alle medarbejdere med 
     
  • De fleste er afhængige af hvilken kundeservice de giver deres kunder.Det har betydning for om kunden bliver en "Ambassadør" eller "Terrorist" for jer
  • John har arbejdet med kundeservice siden 1982, både i Danmark, men også i bl.a. Sverige og USA.
    Det sikrer jer bunker af erfaring med hvad der virker
  • For ingen - eller ganske små penge - kan I nemt forbedre kundeservicen
  
   Med "Fremtidens Kundeservice" får I: 
  • Gratis indledende snak.
    Ikke 2 kunder er ens. Inden afholdelse tager vi en grundig snak om hvad kundeservice er hos jer.
    Det sikrer jer et foredrag eller kursus, der rammer plet
     
  • Gratis materiale så I selv kan arbejde videre med jeres kundeservice
     
  • Foredraget og kurset har MASSER af humor
     
  • TILFREDSHEDSGARANTI: Ring og hør om jeres garanti
     
  • Perfekt til gå-hjem-møder, temadage og konferencer, og bliver løbende afholdt i både private virksomheder, kommuner m.v
   
Få et tilbud
 
 
 
:
CAPTCHA Image



60 - 120 minutter
Lærende og humoristisk
Gratis materiale til alle deltagere
 
1/1 dag
Sjov og lærende undervisning
Gratis materiale til alle deltagere
 
 
 

Kundeudtalelser:

Godkendt af Statens IT:
"Vi skulle kickstarte en ny struktur, og jeg skal love for, at John Harmsen gav os det rette afsæt. Vi fik masser af værktøjer og gode grin undervejs"
 

Godkendt af Boligselskabet 3b
"1000 tak for en fantastisk dag. Vi er meget tilfredse med dit indlæg om Fremtidens Kundeservice"


Godkendt af FIAT Danmark:
"Vi valgte John Harmsen til at tale om kundeservice overfor vores Forhandlere. John er en sjov og energisk fyr, som sætter skæve vinkler på kundeservice. John´s række af peptalk satte tydelige spor blandt kursisterne"
 

Godkendt af KAB
"På vores landskonference var dine 3 foredrag de mest besøgte og populæreste af alle. Tak for mange sjove og rammende eksempler på hvad god kundeservice er" 

 

SALGSTRÆNER tilbyder Salgskurser, Foredrag, Coaching & Mystery Shopping  | Tlf.: 70 207 907 | info@salgs3ner.dk