SalgsTræner.dk    70 207 907


Foredrag om Kundeservice

Med konceptet “Fremtidens Kundeservice” får I:

  • Få hjælp til at designe jeres kundeservice
  • Målrettes 100% til jeres virksomhed, kommune eller forening
  • Ofte er det ledelsen der beslutter, at nu skal I gøre en indsats på kundeservice. Få hjælp til at få alle medarbejdere med på “rejsen”
  • Gratis indledende snak. Inden afholdelse tager vi en grundig snak om hvad kundeservice er hos jer. Det sikrer jer et foredrag der rammer plet
  • Gratis materiale så I selv kan arbejde videre med jeres kundeservice
  • Foredraget har MASSER af humor
  • Tilfredshedsgaranti: Ring og hør om jeres garanti
  • Perfekt til gå-hjem-møder, temadage og konferencer, og bliver løbende afholdt i både private virksomheder, kommuner m.v

              Tilfredse kunder der har fået optimeret deres kundeservice

    Foredragsholder John Harmsen

“Fremtidens Kundeservice”: Foredrag eller workshop

Foredrag: Varighed 45 – 90 min.
Workshop: 4 – 8 timer

Kontakt os og få svar inden 24 timer